Mysterium
Godina je 1920. Gospodin MacDowel, po zanimanju astrolog, uselio se u svoj novi dvorac na teritoriji Warwick imanja, po kom već 30 godina luta duh ubijenog sluge. MacDowel je angažovao eminentne medijume tog vremena da održe seansu i reše misteriju staru 3 decenije. Pred njima je sedam dana i noći da kontaktiraju duha, sprovedu istragu, i oslobode duha.
Ako vas je priča zainteresovala spremite se da odigrate svoje uloge. Na vama je da odlučite da li ćete da sednete za sto ispred kristalne kugle i odigrate ulogu medijuma, ili ćete se prekriti belim čaršavom i oprobati se kao duh.
Ako rešite da se oprobate kao duh imajte na umu da on ne priča sa medijumima. Jedini način komunikacije sa njima je kroz vizije ilustrovane na kartama, tako da je od suštinske važnosti poznavanje načina razmišljanja svakog medijuma. Medijumi će morati da dešifruju šta duh pokušava da im kaže preko karata vizija i da otkriju ko ga je ubio, kako je ubijen, gde je ubijen i kojim oružijem? Ove karte vizija predstavljaju slike poput snova, nekada potpuno nepovezane pa će mašta morati da se podigne na najviši nivo. Na osnovu dobijenih karata svaki medijum treba da zaključi koji osumnjičeni ga asocira na ilustraciju sa primljene karte. Svakog dana (u igri), duh predaje jednu ili više karata sa vizijom svakom medijumu, i odmah dopunjava svoj špil do sedam karata. Kada duh preda karte završnom medijumu, počinje odbrojavanje vremena dvominutnim peščanim satom. Medijumi napreduju kroz faze tako što pogađaju svog osumnjičenog, lokaciju, način i oružje za ubistvo. Igrači mogu da pokažu da li veruju da su pogađanja drugih medijuma tačna ili ne postavljajući žetone namenjene za to. Ako su svi igrači prošli treću fazu, duh daje konačan trag o svom ubici. Ako većina tačno pogodi, igrači pobeđuju i duh je oslobođen.
Što medijumi više sarađuju i što se ekipa bolje međusobno poznaje, biće lakše protumačiti šta to duh pokušava da nam kaže. Ukoliko posle 7 dana medijumi ne uspeju da otkriju misteriju, duh će nestati i ubica će se izvući.
Kombinacija desetine različitih osumnjičenih, oružja i lokacija osigurava da nema dve iste igre.
Dobrodošli u ukleti dvorac!
Sadržaj:
- 6 tokena intuicije
- 6 kovetri za karte
- 6 markera nivoa vidovitosti
- 36 tokena vidovitosti
- Tabla sa satom
- 4 table napretka
- 18 karata znakova
- 18 karata lokacija
- 18 karata za objekte
- Peščani sat
- 18 karata osumnjičenih - karte duha
- 18 karata sa duhovima - kartice duha
- 18 objekata - karte duha
- 6 tokena duhova
- 84 karte vizija
- 6 žetona krivaca
- 3 markera vrana
- Pravila igre